Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
Információk
Adminok: Anne, Solar, TakaaChan (katt ide)
Téma: Szerepjáték (csak évre pontos RealTime)
Műfaj: fantasy, sci-fi, akció, kaland, thriller(?)
Címkék: szuperhős/szupergonosz, iskola, tanulás, képességek, pletyka, harc
Nyitás: 2017. 08. 02.
Zárás: 2021. 04. 06. (ha nincs itt senki)
Az oldalon található tartalmak a szerkesztők és a további játékosok szellemi termékét képezik, másolni tilos. Bármiféle tartalmi (nem szerkezeti) egyezés más oldalakkal a véletlen vagy a játékosok műve.
Oldalunk legfőbb forrásai a Marvel- és a DC világa és a különböző népek mítoszai, a világunkba beépíthető képregények, könyvek, sorozatok és filmek információival megfűszerezve.

 

 
Látogatók
Indulás: 2017-06-18
 
Karakterek adatbázisa
Karakterek adatbázisa : Harper Black

Harper Black


Harper Black

FC: Jade Weber

Becenév, titulus: Winxlove, Harp, Mérgek Hercegnője, Princess of Madripoor, Harper Winxlove

Magasság: 161 centi

Kor: 16 év

Szexualitás: hetero

Hős/Gonosztevő? : Semleges - az anyja miatt kicsit hajlik a Gonosz felé

Faj: Született mutáns

Szint: Béta

Alapadatok

Képesség: 

  • Méregmanipuláció - bármilyen mérget képes előállítani, amihez megvannak az alapanyagok - valamint a teste is termel egyfajta saját mérget, ezt bármikor előhívhatja és irányíthatja is
  • Immunis a sugárfertőzésre, valamint a mérgezésre, beteg se szokott lenni, nagyon erős az immunrendszere
  • Gyors gyógyulás
  • Mérgező érintés - elég valamivel érintkeznie ahhoz, hogy az mérgező anyaggá váljon, vagy élőlény esetében megmérgeződjön - ez csak akaratlagosan van jelen
  • Feromontermelés
  • A saját mérgével megmérgezett hullákat, illetve már menthetetlen, ugyan még élő személyeket is képes irányítani, mint valami zombikat
  • Füstté, méregmolekulákká válás - amúgy testének minden porcikája mérgező - ebben az alakjában repülni is tud
  • Bármilyen mérget le tud bontani, az így megfertőzött személyt simán meggyógyíthatja, valamint ellenmérget is előállíthat
  • Lát a sötétben, ezen kívül érzékeli az energia lenyomatokat, mágiát, ha kellően megerőlteti magát, akkor még az emberi testbe, vagy bonyolultabb szerkezetekbe is beleláthat (ilyenkor a szemei foszforeszkálnak)
  • Tud lélegezni a víz alatt

Tulajdonság:

  • kissé visszahúzódó - nehezen ismerkedik idegenekkel
  • csendes - ez csak akkor igaz, ha idegenekkel van
  • remek társaság - akkor kimondottan, ha a másik fél (is) imád beszélni
  • számító - főleg idegenekkel szemben, talán enyhe bizalmatlanság is lakozik benne, amitől így próbál megszabadulni
  • ha egyszer valakit megkedvel, arra tapad, mint a bélyeg
  • nem kimondottan rosszindulatú, noha az embereknek általában az az első gondolatuk róla, hogy a szeme sem áll jól
  • bohókás
  • hűséges - akik fontosak számára, azokért az életét is odaadná
  • szeleburdi
  • feledékeny
  • tele van energiával, nagyon nehezen ül meg egyhelyben a fenekén
  • álmodozó
  • imád a barátaival lenni
  • nagyszájú
  • vidám
  • nagyon fontos számára az első benyomás
  • erkölcstelen
  • imádja ha övé az utolsó szó, ezért akár órákig is képes bárkivel vitatkozni
  • gyerekes
  • vakmerő
  • kalandvágyó
  • magabiztos
  • lelkes (általában túlzottan is, egészen apróságok miatt)
  • optimista
  • tud nagylelkű is lenni, de ez inkább a barátai felé nyilvánul meg
  • bajkeverő - de lehet, hogy csak a baj találja meg mindig
  • szemtelen - főleg olyanokkal, akik nem szimpatikusak számára

Család: 

  • Apa: Bruce Wayne (Batman)
  • Anya: Carmilla Black (Scorpion)
  • Féltestvér(ek): Demetria Wayne, Nina al Ghoul
Egyszer volt, hol nem volt...
 Scorpionról talán senki sem gondolná, mennyire jól be tudja tölteni az anyai szerepkört. Márpedig Harper egészen biztosan így vélekedne, ha bárki ilyesmiről kérdezné. Noha a kislány gyerekkora nem volt éppen idillinek tekinthető. Anyja a Hydra S.H.I.E.L.D.-be beépülő tagja volt, így sokat utaztak, a világ több országában is volt lakhelyük.
Képességeire igen hamar fényderült, ugyanis amikor Carmillával Madripoorban jártak, megkísérelték megmérgezni őket. Az sosem derült ki, hogy ki volt az a bátor, de talán jobb is így, különben az illető biztosan pokoli kínok közt lehelte volna ki a lelkét. A méreg egy Harper szerint szörnyen finom sütiben volt, amit ezért teljesen ki is sajátított magának. Csupán az egyik számára kedves szolgálólánynak adott belőle egy falatot, akinek kishíján az lett az utolsó. A nő csak a kislánynak köszönhette az életét, aki akkor meg nem igazán tudta hogyan, de megmentette azt. Carmilla szörnyen aggódott Nie miatt, őt is, és a mérgezett sütit is gondosan bevizsgáltatta, de úgy tűnt a lány szervezetét kicsit sem zavarta meg a halálos méreg. Attól a naptól kezdve ha csak szépen lassan is, de csiszolgatva lettek a képességei, anyja ugyanis sehová se akart rohanni, fontosabb volt számára lánya testi épsége.
Amikor Harper idősebb lett, Carmilla elkezdte bevezetni a bűnözőéletbe. Mivel mindketten elég jól állták a mérgeket, így gyakorta tulajdonítottak el a Hydra javára különböző egészségre ártalmas vegyületeket. Ezen “közös programok” alatt kiderült, hogy Niének kimondottan tehetsége van az ilyesmihez, és a képességeit is elég jól tudta kamatoztatni közben. Ebből kifolyólag egy idő után anyja már egyedül küldte el ilyen “küldetésekre”. Noha Harpert nem túlzottan érdekelte a dolog, örült, hogy boldoggá teheti az anyját, és igazából élvezte a betöréssel járó izgalmakat.
Egy ilyen betöréses eset alkalmával ismerkedett meg Sleevel is, akivel azóta is elválaszthatatlan barátnők. Mindketten egy bizonyos ékszert kívántak eltulajdonítani egy nagyon jól őrzött múzeumból. Noha a vitrin mellett volt köztük némi nézeteltérés, hogy pontosan kié is legyen a szajré, a nagyszámban és igen hirtelen beérkező őrök azonban eléggé jól működő csapatot csináltak kettejükből. Sikeresen megléptek az ékszerrel, és úgy döntöttek, hogy úrihölgyek módjára megvitatják az ékszer további sorsát egy kávé mellett. (Itt csak megjegyezném, hogy egyiküknek sem okos ötlet kávét adni, mert alapjáraton is pörögnek nulla-huszonnégyben.) Szóval kettesben leültek kávét szürcsölgetni és lábat lógázni a legmagasabb épület tetejére (ami egy templom volt). Elég sokat beszélgettek, és nagyon megkedvelték egymást. Mivel Harpernek nem gyakran adódott jobb dolga, így gyakorta hagyta magát belerángatni Slee idióta ötleteibe, aminek következtében rengeteg csibészséget követettek el együtt. Az Akadémiára is azért érkezett, mert tudja, hogy barátnéja itt van.
Galéria

  

 

 

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 


Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!